maandag 25 juni 2012

Dance event

Ik krijg er zelf weer helemaal de kriebels
van als ik terugdenk aan vroeger...
 De voorbereidingen, extra oefenlessen, kleding,
make-up, bijbehorende zenuwen...
Als ik dan zo mijn meisje zie... lekker relaxed,
ze straalt uit dat ze gewoon "een showtje" gaat geven...
tja, niks aan het handje toch ;o)
Het lijkt erop dat ik waarschijnlijk gewoon
zenuwachtiger was dan dat zij al die tijd is geweest
voor haar eerste optreden met haar dansschool Angel's studio.
Gisteren was het zover... samen met haar vriendinnetje,
ze zijn elkaars steun en toeverlaat.
Dametjes van maar liefst 7 jaar oud.
Ze vinden zichzelf al heel wat, vergis je niet...
En toch... als ik ze zo zie, wat zijn ze dan eigenlijk nog klein
én dapper... dat zeker, want ze hebben het toch maar even gedaan.
Hun 1e "showtje" neergezet in een vol theater De Lampegiet en hoe...
echt geweldig!!!
Ik ben een trotse mama ^_^

Heb helaas geen foto's kunnen maken (die zullen vast nog volgen),
slechte belichting en te ver weg...
Wel van het kadootje naderhand,
omdat ik zo trots ben op de meiden!
 
Proud of my girl who just had her first dance event!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten