zaterdag 15 september 2012

Lucky me...

Wat heb ik toch een mazzel de laatste tijd... I'm a lucky girl, YES I am ^_^

Ingrid, van het geweldige blog Ingthings, hield even geleden een "oh-oh give-away week" met allerlei geweldige spulletjes aangeboden door verschillende webshops. Ik was echt super blij te horen dat ik één van de gelukkige winnaars was... wat ik thuis gestuurd zou krijgen was nog even een verrassing en gisteren kwam het per post... een pakketje van Forms & Finds
Kussenhoes Colored Rain/poster Smile Like a Rainbow
En via een winactie op Facebook kreeg ik een verrassingspakket van Kids of the world thuis gestuurd, echt helemaal leuk!!! Papieren rietjes, koekzakjes, tags, stickers, knijpertjes en nog veel meer...
Fijn weekend allemaal!!!

2 opmerkingen:

  1. Hee maar dat is leuk!! Vond ik het al gezellig dat je op mijn blogpost een berichtje had achtergelaten, kom ik ook nog eens dit tegen!!! Super!! Nog steeds heel blij dat het zo goed terecht is gekomen! :) Fijne avond! Groetjes, Chantal van Forms & Finds

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Chantal,
      Jaaaa, ik moest de mooie spulletjes natuurlijk even showen op mijn blog!!!
      Ben er nog steeds heel blij mee ^_^

      Verwijderen