vrijdag 7 juni 2013

friday favorites #70

a collection of lovely things found throughout the week
Pandora Birds of a Feather Set
Pandora Birds of a feather set - Bedelstore
Craft pakketje `Doe het lekker zelf`
Craft pakketje "doe het lekker zelf" - By Kris
MT Limited Edition Support Tohoku  Duo Pack
MT Limited Edition support Tohoku duo pack - Buiten de Lijntjes
WEB_IYIABY
Poster limited edition "It's you, it's always been you" - Zilverblauw

Lente special 2
Deja vu Lente Special 2 - Time to Watch

1 opmerking:

  1. Leuke maskingtape-jes! :) Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog! Gelukkig ben ik zelf vrij nuchter, lief en ik allebei eigenlijk, maar jeetje wat een uiteenlopende verhalen over zwangerschap en bevallingen lees én hoor je toch... Ik mag me gelukkig prijzen dat de zwangerschap me tot nu toe ook voor de wind gaat, heb weinig klachtjes. Dus stiekem hoop ik dat ik die bevalling ook "even doe", hahaha. Zal je zien, gaat dat juist tegenvallen. Kom ik vast snel genoeg achter.. :) Mooie zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen