zondag 13 maart 2011

Lang leve de gymnastiek

Het duurde even, maar eindelijk heeft Yrrah zijn eerste proefles bij "gym" vereniging Deos achter de rug... En wat een succes.... Yrrah was uitgelaten en super enthousiast en ik... ik ging bijna met een blauw oog naar huis ;o)

Het clubje bestaat uit 11 jongetjes in de leeftijdscategorie 6-9 jaar... hartstikke leuk die doerakjes bij elkaar, maar geef ze niet de opdracht ALLEMAAL een bal te pakken voordat de les officieel begint...
Je kunt je enigszins voorstellen wat er gebeurt als een elftal jongetjes ALLEMAAL een bal pakken... dan gaan ze los... met alle gevolgen van dien.

Daar zat ik dan... de "super" "lieve" "leuke" moeder, op het bankje te kijken naar zoonlief... hoe HIJ los ging met de bal... viel me niet eens tegen moet ik zeggen, maar wat wel tegen viel was het moment dat ik mijn hoofd omdraaide om naar de andere losgeslagen jongetjes te kijken en BAM....
volop mijn oog :o(

Heb ongeveer 5 minuten niks meer kunnen zien en met een traan oog op het bankje gezeten... maar ach, zoonlief was helemaal gelukkig en blij... "Lang leve de gymnastiek" én het handspiegeltje in mijn tas om de schade bij te werken.... Niks... snif... aan het oogje.... euh.... handje ;o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten