zaterdag 4 augustus 2012

All of a sudden...

Was het zaterdag en zijn er alweer bijna 4 weken
zomervakantie voorbij...
Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat
of ligt dat nu aan mij?!
Ik weet dat ik een dagje ouder word
(komende woensdag 36.... iiiieeeekkkssss)
en sinds ikzelf kinderen heb, vind ik dat de tijd op
de één of andere manier veel sneller gaat.
Maar goed, dan nog... wat is nou tijd?
Voor je het weet is al het leuke weer voorbij.
Daarom genieten, van alles en iedereen!
Met nog 2 weken voor de boeg, kan
ik met zekerheid zeggen dat we toch
echt alwel veel leuke dingen hebben
gedaan... met onze tijd ^_^
 

2 opmerkingen:

  1. ik zie de pol voorbij komen op de foto's!foto's zien er leuk uit. al vast gefeliciteerd met je verjaardag as woensdag! sorry dat ik nog niks heb afgesproken met de meisjes, maar we zijn steeds op pad geweest met dit weer. volgende week ben ik zelfs een paar dagen in het huis van mn zusje(is net vakantie)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, is het Uilenbos in Lunteren. Erg leuk met een fijn terras en een grote kinderboerderij erbij.
      Dank voor de felicitaties!!!
      Ook wij zijn steeds weggeweest, dus "no worries" ;o)
      Geniet van de dagen bij je zus in huis... het weer zit wel goed geloof ik!

      Verwijderen