woensdag 29 augustus 2012

Last week...

was een stille/rustige week... kids naar school en Yuri voor zijn werk in Spanje.

was zeer geschikt voor grote opruim- en schoonmaakbeurten.

werd ik heel blij van mijn nieuwe Miss Honeybird postcrossing stempel.

heb ik eindelijk na 3 weken vakantie mijn lieve neefje en nichtje weer gezien.

werd ik ook blij van de mailtjes van Yuri zo nu en dan... (in Spanje is het verkrijgen van een internetverbinding kennelijk nog wat lastig)

liet ik helaas een nieuw potje rode nagellak vallen op de tegelvloer, die ik net per WhatsApp aan mijn vriendin geshowd had, omdat ik er zo blij mee was - sorry Rita :o(

ben ik een art journal begonnen, wat best een hele uitdaging is, maar zo leuk om te doen.

hebben de kids na school nog kunnen zwemmen in de tuin, dankzij het aanhoudende mooie weer.

kreeg ik post van oma Doortje (87 jaar), die de laatste tijd een beetje in de war is, dat ze zo blij is met de kaartjes en foto's die we haar sturen, waar ik dan weer blij van word ;o)

bedacht ik me dat ik toch echt meer wil gaan lezen... 

hebben de kids gezellig een nachtje bij mij in bed gelogeerd, omdat papa toch lekker in het buitenland zat ;o)

hebben heel veel van onze mooie spullen een nieuwe eigenaar gekregen op de rommelmarkt, wat hier thuis heerlijk opruimt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten